donderdag 12 februari 2009

EEN KIJKJE NEMEN IN LB PASIE


LB PASIE is de naam die door de jongeren van Nieuw Lombe gebruikt wordt voor het dorp. Nieuw Lombe is een klein dorpje in het district Brokopondo aan de linkeroever van de Surinamerivier tegenover het dorp Klaaskreek. Dit dorp is aangrenzend op loopafstand van de dorpen Mujekiki en Kapasikele. Nieuw Lombe telt ongeveer 500 zielen, heeft een Rooms Katholieke kerk en school. We hebben ook een vakantieoord, Ottobanda, met een kunstmatige strand. De laatste jaren heeft het dorp veel volwassenen en kleine kinderen, omdat de tussen groep in de stad zijn voor onderwijs en werk.

3 opmerkingen:

  1. Hai,

    Op zich vind ik je blog leuk, maar hou wel rekening dat het voldoet aan de eisen van juf, namelijk schrijven voor het internet waarbij je tenminste witte regels tussen je tekst moet hebben en hyperlinks etc. Au3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi...

    Die groen van je trekt me aan.... Het geeft me bijna het gevoel dat ik in Brokopondo ben... hihihihihi....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey jongens, ik ben super enthousiast vandaag. Ik zag opmerkingen van mensen die al een lening van Della Taylor hadden gekregen en toen besloot ik me aan te melden op basis van populaire aanbevelingen en slechts een paar uur geleden bevestigde ik een totaalbedrag van 50.000 euro op mijn rekening. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte lening nodig heeft om een aanvraag in te dienen via hun e-mail: yawnerstaylor@gmail.com of whatsapp +1 (876) 398-8103

    BeantwoordenVerwijderen